sobota, 28 stycznia 2012

ROZDZIAŁ 10 ♥

Kat  siedziała w salonie i oglądała jakiś kanał muzyczny. Nagle ktoś zadzwonił do drzwi, z niechęcią zwlekła się z łóżka i otworzyła drzwi.
- Harry co Ty tu ro.... - nie zdążyła dokończyć, bo chłopak rzucił się na nią i namiętnie pocałował. Nie miała nic przeciwko temu, ale dziwiła się dlaczego to robi. Nagle chłopak oderwał się od niej i spojrzał jej w oczy
- Kathrine Horan, zakochałem się w Tobie i bardzo mi zależy na Tobie. Chcę, żebyśmy byli razem i zrobię wszystko by nam się udało. - powiedział nie spuszczając z niej wzroku.
- Harry, ja nie wiem co mam powiedziec.
- Najlepiej, że też mnie kochasz i w ogóle.
- Oczywiście, że tak! - powiedziała i uśmiechnęła się, a on ją pocałował.
- No to jak zgadzasz się? - spytał z nadzieją.
- Ale na co? - odpowiedziała zdziwiona
- Na bycie ze mną - powiedział i uśmiechnął się od ucha do ucha.
- No nie wiem - powiedziała, a Harry posmutniał - oczywiście głuptasie, że się zgadzam! - zaczęła się śmiac, a on razem z nią. Tym razem to Kat pocałowała Harrego. Weszli po schodach do jej pokoju nie przerywając namiętnych pocałunków. Dziewczyna skoczyła na Harrego i zaczęła pozbawiac go bluzki. Ten niewiele się zastanawiając, zdjął z niej bluzkę i spodnie po czym rzucił ją na łóżko. Harry bardzo tego chciał, lecz nie był pewiem, czy Kat chce mu się oddac właśnie dzisiaj.
- Czy Ty na pewno tego chcesz?
- Właśnie wydaje mi się, że nie jestem jeszcze na to gotowa, przepraszam - mówiła, jednak nie potrafiła spojrzec mu w oczy.
- W porządku - powiedział, po czym zabrał swoje ubrania i się ubrał.
- Przepraszam Harry - mowiła smutno.
- Nie masz za co, jak będziesz gotowa to mi powiedz.Wtedy zadbamy o nastrój i inne niezbędne rzeczy - powiedział i uśmiechnął się figlarnie.
- Dziękuję Ci - powiedziała Kat i zaczęła się śmiac.
- Chodźmy się przejśc, co Ty na to? - zapytał chłopak.
- Nie mam nic przeciwko. Nialla i tak nie ma. - odpowiedziała i uśmiechnęła się.
* W DOMU PHOTORETÓW *
Vicky wróciła do somu i poszła do swojego pokoju, gdy ysłyszała dzwonek do drzwi. Zdziwiła się, bo zaobaczyła Nialla. 
- O, Niall, cześc. Coś się stało?
- y...... Cześc Vic. W sumie to tak .. -powiedział speszony.
- No to wchodź i opowiadaj. - powiedziała przejęta.
- Nie, wiesz co może chodźmy do mnie, ok?
- No dobra, jak wolisz.
Vicky zabrała zorbę i wyszła za blondynem. Szli w ciszy, aż do jego domu. Weszli i usiedli w kuchni.
- Powiesz mi w końcu o co chodzi, blondasku? - powiedziała, cały czas się śmiejąc.
- No bo wiesz ..... ja ..... chyba się zakochałem .... - powiedział patrząc w podłogę. 
- A to o to chodzi, Mów kim jest ta szczęściara? Znam ją? - mówiła smutno Vicky.
- O tak nawet bardzo dobrze - powiedział po czym pocałował ją nieśmiało. Vicky odsunęła się na chwilę po czym pociągnęła go do jego pokoju.
Zaczęli się namiętnie całować. Dziewczyna zaczęła się zastanawiąc co tak właściwie robi, bo ostatnio strasznie polubiła Liama, jednak Niall podobał się jej od zawsze. Niall szybko pozbył się jej ubrań. Vicky to nie przeszkadzało, mimo że miała mętlik w głowie. Zdjęła z niego koszulkę i zaczęła całować jego tors. Schodziła coraz niżej, aż w końcu Niall nie wytrzymał i zepchnął ją z siebie zdejmując z niej stanik oraz koronkowe majtki. Usiadł na nią okrakiem patrząc głęboko w jej oczy, zaczął ją całowac. Vicky zerwała z niego bokserki, po czym wygrzebała sprawnie prezerwatywę ze swojej torby. Zawsze ją nosiła przy sobie na wszelki wypadek. Założyła Niallowi i dała mu znak, by w nią wszedł. Zrobił to posłusznie. Zaczał od powolnych ruchów, ale z minuty na minutę przyspieszał. Vicky darła się w niebogłosy. Było jej zajebiście dobrze, bo Niall był dobry w tych sprawach.
------------------------------------------------------------------------------
ta, dzisiaj rozdział jakoś wcześniej, ale to pewnie dlatego że nolifuje cały dzień. mam nadzieje ze się spodoba :D

5 komentarzy:

  1. No dobra...2 raz w jednym opowiadaniu.xdd opis zdarzenia...miałam mine typu O BOŻE.! Hazza <3 Jaki on jest kochany.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuuuuu ostro;p vicky z niallem;] dawajcie nastepny i wbijajcie do mnie http://up-all-night-onedirection.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. ho ho ho :d aż 2 akcje :D jak czytam wasze opowiadania to szczerze się do monitora ! xD ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. oo ja ! nie spodziewałam się tego ! ale dobrze ;d hahah super

    OdpowiedzUsuń