sobota, 21 stycznia 2012

ROZDZIAŁ 3 ♥

- Cholera! - krzyknęła, wychodząc spod prysznica. Założyłą na siebie jedynie ręcznik i pobiegła na dół. Otworzyła drzwi. Ujrzała Liama, Zayna i Louisa, który chciał ją pocałowac w policzek, ale Kat go odepchnęła i powiedziała:
- Hola, hola chłopaku! Nie zapomniałeś się przypadkiem?!
- Nie, chciałem się tylko przywitac. - powiedział zaskoczyny jej reakcją Louis.
- Nialla nie ma. Poszli gdzieś ze Stylesem.
- A możemy na nich poczekac? - zapytał Liam.
- Jak chciecie. - powiedziała z pogardą.
- Okej, poczekamy w salonie, jeśli możemy?
- Ta, wejdźcie. - powiedziała i pokierowała się na górę.
Weszła do łazienki. W końcu bez większych problemów wzięła prysznic, umyła włosy i się ubrała. Założyła za dużą bluzkę i szorty i zeszła do kuchni.
Zobaczyła strasznie wkurzonego Stylesa i Nialla wchodzących do salonu. Postanowiła im nie przeszkadzac, więc poczekała na schodach. na jej szczęście żaden z nich jej nie zauważył.
- No to wszystko się zwaliło. - zaczął zrezygnowany Niall.
- Ale o co chodzi?! - zapytał zdenerwowany Zayn.
- Moja matka zrobiła mi dzisiaj dym w szkole.... - powiedział zasmucony Harry.
- Co znowu zrobiłeś? - mówił spokojny jak zawsze Liam.
-  Ostatnio mieliśmy dużo koncertów i przez to nie było mnie kilka tygodni w szkole. Zawaliłem ostatnie testy. W tym roku piszę maturę, więc moja matka uparła się, że jeżeli nie poprawię ocen to będę musiał się do niej z powrotem przeprowadzic, a wtedy koniec z One Direction! Koniec, czaisz?!
- O kurwa. - powiedziała Kat, jak się zorientowała, że trochę za głośno, było już za późno na ucieczkę. Wszyscy patrzyli w jej stronę.
- Kat?! - wydrał się rozwścieczona Niall.- Chodź tu!
- No to po mnie ..... - powiedziała do siebie i zeszła do chłopaków.
---------------------------------------------------------
jeżeli chcecie byc informowani o dodaniu nowego posta zapraszamy na nasze twittery : 
@Olla_Payne 
@kingastyless :D

3 komentarze:

  1. super rozdział czekam na nowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ! Świetny, czekam na dalszą cześć oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  3. Harold depcze ja Cie "poucze".:D Ja to mam nadzieje ze to nie koniec 1D. :(

    OdpowiedzUsuń