niedziela, 22 stycznia 2012

ROZDZIAŁ 4 ♥

-Co ty do cholery odwalasz ?!- podniósł ton Nialler.
-przepraszam was nie chciałam tego podsłuchać. Chciałam iść do kuchni po picie, ale wy przyszliście, a że nie chciałam wam przeszkadzać, to stwierdziłam, że poczekam. Naprawdę przepraszam.-odpowiedziała smutnym głosem Kathrine.
-No dobra, nic się nie stało- pocieszył ją Harry, próbując załagodzić sytuację, jednak mina Niall była jednoznaczna. Będzie kłótnia.
- To, że podsłuchiwałaś to jedno, a to jak się wyrażasz to drugie. Co ty sobie wyobrażasz?!- krzyknął Niall
-Słucham .?!Ty chcesz mi mówić jak mam się wyrażać. No chyba coś jest nie halo, bo ty mówisz tak samo więc sorry, ale nie będę tego słuchać! Idę do sobie -odkrzyczała bratu Kat, już wychodziła z salonu, gdy Zayn złapał ja za rękę.
-Kat poczekaj. Mam pewien pomysł- spojrzał na nią z błyskiem w oczach.
-O czym ty mówisz?- popatrzyła na niego badawczo.
-Ty będziesz uczyła Harrego z tego co słyszałem jesteś dobra z fizyki, matmy i wielu innych przedmiotów, co świetnie się składa, bo Harry potrzebuje pomocy, jak już dobrze słyszałaś.
-No chyba zwariowałeś? Nie ma mowy nigdy na to nie pójdę!- oburzyła się Kat
-Musisz-powiedział zadowolony z Zayna Niall -W innym wypadku zadzwonię do ojca i będziesz miała przypał, on wróci, a wtedy nie będzie już tak kolorowo. Wybieraj-powiedział uśmiechając się złośliwie.
-Widzę, że nie mam wyboru. Dobra Styles szykuj się, przygotuj  zeszyty i w ogóle czego  ja mam Cię uczyć?- mówiła zrezygnowana.
-Trochę tego się nazbierało. Więc tak :matematyka, fizyka, chemia, geografia, nieszczęsna geometria  wykreślana, a i jeszcze historia. To chyba tyle- powiedział uśmiechając się przy tym od ucha do ucha.
-Słucham?! Aż tyle? Nie wyrobimy się do końca semestru chyba - wymusiła uśmiech.
-Musicie, nie macie wyjścia- uśmiechną się Niall
-Idę do siebie, a ty Styles przyjdź do mnie jutro po lekcjach- rzuciła i poszła do pokoju.
-Mam na imię Harry- krzyknął do niej i uśmiechną się sam do siebie.

6 komentarzy:

  1. nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy;d
    zaskoczyłyście mnie :) pozytywnie oczywiście.
    jest interesująco, więc czekam na kolejny rozdział.
    jeśli wyrazicie zgodę to polecę waszego bloga na moim..uważam że opowiadanie jest b.dobre więc powinno ujrzeć więcej światła dziennego :)

    e - mail : oli1997@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham to ! Czekam na kolejne < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. spokojnie, jutro będzie ale dopiero ok. 17 .; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haroldzik sie taki inny zrobił ;** Fajny rozdział ale czuje ze akcja sie dopiero rozkręca..:D

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozdział, kocham to opowiadanie :D i czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie..
    http://cassie-crejzoolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń