piątek, 27 stycznia 2012

ROZDZIAŁ 9 ♥

Kat przetarła oczy , żeby nie było widać, że płacze i otworzyła drzwi. To była Vicky. Zaprosiła ją do środka i usiadły na kanapie w salonie. Zapadła niezręczna cisza, którą po chwili przerwała Vicky.
-Jak do Ciebie szłam to mijałam Harrego, był u Ciebie? Jak się przyjrzałam miał łzy w oczach- powiedziała patrząc na Kat. Gdy tylko to usłyszała, znowu poczuła łzy na policzkach. Vicky nic nie powiedziała tylko ją przytuliła. Trwałyśmy tak chwilę, aż w końcu Kat opowiedziała jej całą historię, a Vicky znowu ja przytuliła i powiedziała na ucho:
-Zobaczysz wszystko będzie dobrze.
-Nie nic już nie będzie dobrze !- powiedziała Kat, Vicky spojrzała na zegarek i powiedziała
-Ja już muszę iść .Trzymaj się piękna.- wstała z kanapy i pocałowała ją w policzek.
- Dzięki- powiedziała i uśmiechnęła się
*W DOMU HARREGO I LIAMA *
Harry wbiegł do domu, trzasnął drzwiami i pobiegł do swojego pokoju. Liam był zdziwiony jego zachowaniem. Wszedł po schodach i skierował się do pokoju Hazzy.
-Harry co się stało?- zapytał chłopak stojąc pod drzwiami. Harry nic nie odpowiedział .
-Harry kurwaaa co s...- nie dokończył bo ktoś zadzwonił dzwonkiem.
-Idę !-krzyknął . Otworzył drzwi i zobaczył  Vicky.
-O hej -powiedział uśmiechając się.
-Hej jest Harry muszę z nim pogadać- powiedziała.
-tak jest u siebie, tylko nie wiem czy Ci otworzy. Co mu się stało?-zapytał
-gadał z Kathrine - odpowiedziała kierując się do pokoju Hazzy.
-A no to rozumiem- odpowiedział Liam
- - - - - - - - -  - - - - - - - - - - - - - -  - - -  - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-Harry to ja Vicky możemy pogadać?-zapytała stojąc pod jego drzwiami.
-Wejdź- odpowiedział głos zza drzwi. Lekko uchyliła drzwi i weszła do środka. Usiadła obok niego na łóżku. Siedzieli w ciszy, aż chłopak się odezwał.
-Co chciałaś?
-Pogadać o Kat- odpowiedziała mu.
-Tu nie ma o czym gadać. Już wszystko mi powiedziała Kat-odpowiedział patrząc tępo w ścianę.
-No właśnie to chcę wyjaśnić- powiedziała, a chłopak patrzył na nią ze zdziwieniem.
-Słucham?-powiedział Hazza.
-Ona nie wie dlaczego to powiedział podobasz jej się i chciałaby czegoś więcej, ale boi się. Spróbuj  ją zrozumieć, wiele przeszła- ciągnęła Vicky, a Harry patrzy na nią z nadzieją w oczach.
-chyba wiem co mogę zrobić, żebyśmy byli razem- uśmiechnął się chłopak i szybko wybiegł z domu. dziewczyna nie zdążyła nawet nic powiedzieć .

4 komentarze:

  1. Hazza jestem z Cb dumna ;** Idź i bądźcie razem.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem dumna ! mają być razem koniec i kropka

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jej<3 jestem ciekawa co on zrobi:D dodawaj dluzsze rozdzialy;]

    OdpowiedzUsuń